Muszlim fogyasztókra specializált divíziót indít az Oglivy. Az Oglivy Noor az iszlám alapelveivel megfelelő márkaépítésben segít majd.
Kifejezetten az iszlámra specializálódó globális márkázási gyakorlatot indít az Oglivy – adta hírül a Marketing Week. Az Oglivy Noor nevű üzletág Ázsiában, a Közel-Keleten, Észak-Afrikában és Európában koncentrál a muszlim piacra, londoni központtal. A divíziót azért hozták létre, hogy olyan márkaépítési tanácsokat adjanak, ami megfelel az iszlám vallásjognak. Az ügynökség szerint az 1,8 milliárdos muszlim fogyasztói piac egy eddig kiaknázatlan lehetőséget jelent.Az Oglivy Noor csapatának tagja lesz többek között Nazia Hussian, az Oglivy kulturális stratégiai igazgatója, Tanya Dernaika a MemacOglivy csoport stratégiai tervezési igazgatója, Zayn Khan, az Oglivy & Mather dél- és dél-kelet ázsiai regionális üzleti stratégiai igazgatója és Shazia Khan az Oglivy & Mather Pakistan tervezési igazgatója.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése