Busralilmuhminin, azaz jó hír a hívőknek. A jó hír a hívőknek a Paradicsom léte és igazsága. Az evilág hírei pedig olyanok, amilyenné mi tesszük a világot. Busralilmuhminin= Hírek az iszlám és a muszlimok világából

2010. július 18., vasárnap

Tareq Al-Hamist terrorváddal illették

A Qadayatuna és a Hezbollah Európa vezetője saját blogjában így vall:

Rólam köztudott, hogy a kommunisták uralma idején politikai és politikai jellegű cselekedetekért majd 8 évet töltöttem börtönben.
Az egyik alkalommal megpróbáltak azért elítélni, mert a gyanú szerint egy, munkásokkal zsúfolt gyárat akartam felrobbantani.
A gyanúból nem lett vád emelés, már pedig ez abban az időben ritkaság számba ment. 1979-et írtunk akkor.
2009. júniusában szabadultam egy jelentős / 9 éves / fegyház büntetésből. Ezek után kikértem az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltárából a rólam készült 335 oldalas anyagot. Az egyik irat arról szól, hogy terror veszélyes magatartású személyként tartottak nyílván / és szerintem a mai napig így is tartanak nyílván az arra illetékes helyeken /. Ráadásul muszlim vagyok, az Iszlám vallást követem.
A közel múltban újságírók a börtön helyzetről érdeklődtek nálam.
Most leírok egy ilyen történetet, ami velem esett meg.
2007 májusában a Sopronkőhidai Fegyház és Börtönbe hoztak egy védett személyt. A neve: V.G. A mellettem lévő zárkába tették, egy személyes elhelyezésbe. A két zárka közti szellőzőn át beszélgettünk. Akkor még kisebb dolgokat is átlehetett adni egymásnak, mivel rács még nem volt a nyílásokon / azóta van /. Egy idő után elkezdett engemet kérdezni az Al-Kaidaáról és Shejkh Oszama Bin Ladenről. Azonnal rájöttem, hogy az tudatos érdeklődés, a srácot irányítják a háttérből. Belementem a játékba. Elmondtam neki, hogy muszlim jog védő lettem, és polgári perre készülök a Sopronkőhidai Bv-vel szemben, mivel az ottani étkezés sok szempontból sérti az Iszlám un. HALAL előírásait. Mondtam neki, hogy nincs pénzem postára adni a levelet. Azonnal felajánlotta, hogy a Bv-be hetente többször bejáró ügyvéd nője kiviszi és beadja a Győr-Moson-Sopron Megyei bíróságon a kereset levelemet. Innentől kezdve biztos voltam benne, hogy a Győr-Moson-Sopron Megyei Rendőr-főkapitányság Felderítő osztályának a vezetőjének az utasítására történik ez. Ez az ő hatásköre. És valóban, egy napos késéssel kivitte töllem a srác a levelet, majd két nap múlva hozta az igazolást arról, hogy közvetlen beadással / tehát személyesen / beadták a kereset levelemet a bíróságra. / Megjegyzem, hogy a pert elveszítettem. /
Érdekes helyzet állt elő.
Én a jelzett időpontban személyesen nem adhattam be a levelet a bíróságra, mivel még két évig börtönben voltam. Kapcsolattartóm abban az időben nem volt.
Hogy került oda? Úgy, ahogy leírtam.

Még egy érdekesség: a Sopronkőhidai Fgyház és Börtönben, hogy legyen a MIK által megtartott muszlim csoportos ima, én kezdtem azt szervezni, de mire részt vehett volna rajta, addigra vissza vonták annak engedélyét.

1 megjegyzés:

  1. Ez az ember úgy hazudik, mintha olvasná...
    Köztörvényes bűncselekményekért ült, olyanokért, amiért egy iszlám jogrendszerű országban már nem szívhatná Isten áldott levegőjét.
    Kérek mindenkit, a saját érdekében tartsa távol magát (és gyermekeit) tőle...

    VálaszTörlés