A nyugati sajtóban sokszor sztereotipikus képet festenek a muszlimokról, akik szegények és elmaradottak. Ezzel szemben megállapítható, hogy a muszlimokat célzó piac egyre csak bővül, s a vezető világmárkák figyelmét is felkeltette a halal termékek iránti kereslet.
Az Elan című globális muszlim gazdasági lap arról számol be, hogy az elmúlt hétvégén a New Brunswickban található Hyatt Regency szállodában mintegy 300 szakember részvételével zajlott az Amerikai muszlim fogyasztói konferencia, melyen megállapították, hogy a célcsoport negyede önfoglalkoztató vállalkozó, s hogy nincs nagy kereseti különbség a muszlim férfiak és nők között.
A konferencia beszámolt az első világméretű, muszlim fogyasztói szokásokat felmérő projekt kezdeti sikereiről, melyek azt bizonyítják, hogy tagadhatatlan a világméretű muszlim közösség, az umma, vásárlóereje. Az Oglivy muszlim divíziójáról annak idején mi is már egyszer hírt adtunk.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése