Busralilmuhminin, azaz jó hír a hívőknek. A jó hír a hívőknek a Paradicsom léte és igazsága. Az evilág hírei pedig olyanok, amilyenné mi tesszük a világot. Busralilmuhminin= Hírek az iszlám és a muszlimok világából

2010. november 22., hétfő

Berlin fasiszta belügyi szenátora erősítené a rendőrállamot?

Tuncer Tankir, a mosolygós vendéglátós

Turcen Tankir, a Bagdad nevű kisvendéglő tulajdonosa, történetesen muszlim.
Z.P.: Kevesebb a vendég? Csökken a forgalom a terrorriadó miatt?
Turcen Tankir: Nem különösebben, ha mégis, akkor csak azért, mert kevesebb a pénzük az embereknek… Figyeljen: nem szeretem ezt a témát, mert valahol ellenünk irányul ez a felhajtás. Én inkább emiatt aggódom.
Z.P.: Mármint a muszlimok, a berlini törökök, arabok ellen? Így érti?
T.T.: Persze. A város egyik vezetője, a belügyekért felelős szenátor arra szólított fel, hogy az emberek jelentsék a hatóságoknak, ha szerintük a környezetükben gyanúsan viselkednek  – azt mondta szó szerint: ha gyanúsan zárkózott -  arabok, törökök. Ez tiszta fasiszta mentalitás. Nem az?
Z.P.: Ezt én is olvastam. De Körting szenátor azóta őszintén bocsánatot kért és visszavonta a kijelentést.  
T.T: Ez akkor is nagyon rosszul esett, mert így vagy úgy heccelik a németeket a muzulmánok ellen. Mintha a terrorizmus a mi vallásunk híveinek monopóliuma lenne. Ez hülyeség… 
Z.P.: Igaza van. Viszont az Al-Kaida fenyegeti Németországot, az pedig tényleg muszlim szervezet.
T.T: Ha engem kérdez, azt mondom: lehet, hogy az Al-Kaida csak ürügy. Szerintem meg akarják erősíteni a rendőrállamot, el akarják venni a muszlim emberek kedvét, hogy Európában éljenek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése